Ефективна стратегія для малого бізнесу

Алгоритми створення ефективної стратегії компанії.
Стратегія бізнесу – це фундаментальний елемент управління, який сприяє розвитку Вашої компанії в тривалій перспективі. Зберегти бізнес у кризовий період та пережити економічний спад зможуть підприємства, які визначили конкретні цілі, мають план дій та стратегію. Завдяки плануванню, Ви зможете досягнути бажану ціль, використавши оптимальну кількість ресурсів.
Що отримає Ваша компанія після проходження курсу:
- Налагоджену систему продажів.
- Підвищену маржинальність бізнесу.
- Якісну команду та стратегію залучення трудових ресурсів.
- Підвищену результативність бізнесу та успішну бізнес-модель.
ТРЕНЕРИ: Руслан Бельтюков та Олександр Білоус.
ПРОГРАМА КУРСУ:
- Стратегія бізнесу. Відмінність успішного бізнесу від звичайного.
- Ефективна організація: створення ефективної організації.
- Стратегія конкурентного посередництва. Як підвищити маржинальність бізнесу?
- Стратегія конкуренції. Пошук свого сегмента ринку.
- Маркетингова стратегія. Як позиціонувати свій продукт на ринку.
- Стратегія продажу. Як ефективно налагодити систему продажу.
- Операційна стратегія. Вплив процесного мислення на розвиток бізнесу.
- Стратегія автоматизації. Як мінімальними коштами підвищити результативність бізнесу.
- Стратегія моделювання. Як створити успішну модель бізнесу.
- Фінансова стратегія. Фінансовий облік та ефективні рішення у малому бізнесу.
- Стратегія залучення трудових ресурсів. Правила оцінки, підбору та розстановки персоналу.
- Стратегія залучення ресурсів. Як дістатися мети в умовах обмежених ресурсів.
Кількість навчальних годин – 36, кількість кредитів UABL – 6. Після завершення програми та успішної здачі екзамену учасник отримує міжнародний сертифікат «TM Team manager».
1
Стратегія бізнесу. Відмінність успішного бізнесу від звичайного
2
Ефективна організація: створення ефективної організації
3
Стратегія конкурентного посередництва. Як підвищити маржинальність бізнесу?
4
Стратегія конкуренції. Пошук свого сегмента ринку
5
Маркетингова стратегія. Як позиціонувати свій продукт на ринку
6
Стратегія продажу. Як ефективно налагодити систему продажу
7
Операційна стратегія. Вплив процесного мислення на розвиток бізнесу
8
Стратегія автоматизації. Як мінімальними коштами підвищити результативність бізнесу
9
Стратегія моделювання. Як створити успішну модель бізнесу
10
Фінансова стратегія. Фінансовий облік та ефективні рішення у малому бізнесу
11
Стратегія залучення трудових ресурсів. Правила оцінки, підбору та розстановки персоналу
12
Стратегія залучення ресурсів. Як дістатися мети в умовах обмежених ресурсів
Будьте першим, хто додасть відгук.
Будь ласка, увійдіть , щоб залишити відгук