Формування лояльності до торгової марки

Формування лояльності до торгової марки.

Бізнес будується не лише на звичайних, а й на лояльних клієнтах. Багато компаній, часто втрачають динаміку розвитку, або ж багато працюють та не досягають результатів через відсутність поняття лояльності. Лояльність, це коли клієнт прив’язується до Вашої торгової марки, купує продукт лише у Вас та не шукає інші кращі умови.

Сучасні управлінські інструменти допоможуть Вам:

  • Точніше показувати цінності та позитивні характеристики товару.
  • Будувати відносини між брендом та споживачем.
  • Формувати імідж бренду.

1
Формування лояльності до торгової марки
25 хв.

Формування лояльності до торгової марки. Бізнес будується не лише на звичайних, а й на лояльних клієнтах. Багато компаній, часто втрачають динаміку розвитку, або ж багато працюють та не досягають результатів через відсутність поняття лояльності. Лояльність, це коли клієнт прив'язується до Вашої торгової марки, купує продукт лише у Вас та не шукає інші кращі умови. 

2
Формування лояльності до торгової марки. Презентація

Будьте першим, хто додасть відгук.

Будь ласка, увійдіть , щоб залишити відгук
Додати до списку бажань
Зарахований:
Тривалість: 25 хв.
Лекції: 2
Відео: 1

Блог