Гібридні продажі та відділи продажів в епоху постійних змін та обмежень

Гібридні продажі та відділи продажів в епоху постійних змін та обмежень.

Не секрет, що одна з головних цілей компанії є заробіток коштів. Щоб бути кращим за своїх конкурентів, Вам слід постійно оновлювати та вдосконалювати знання, які допоможуть продавати більше, швидше і якісніше. Перемагають ті компанії, які розуміють специфіку продажів та застосовують сучасні інструменти.

Управлінські рішення в сучасних умовах допоможуть Вам:

  • Виокремити точки росту продажів.
  • Віднайти важелі збільшення продажів.
  • Вибудувати ефективну структуру відділу продажів.

1
Гібридні продажі та відділи продажів в епоху постійних змін та обмежень
2 год.

Гібридні продажі та відділи продажів в епоху постійних змін та обмежень. Не секрет, що одна з головних цілей компанії є заробіток коштів. Щоб бути кращим за своїх конкурентів, Вам слід постійно оновлювати та вдосконалювати знання, які допоможуть продавати більше, швидше і якісніше. Перемагають ті компанії, які розуміють специфіку продажів та застосовують сучасні інструменти. Управлінські рішення в сучасних умовах допоможуть Вам: Виокремити точки росту продажів. Віднайти важелі збільшення продажів. Вибудувати ефективну структуру відділу продажів.

Будьте першим, хто додасть відгук.

Будь ласка, увійдіть , щоб залишити відгук
Додати до списку бажань
Зарахований:
Тривалість: 2 год.
Лекції: 1
Відео: 1

Блог