Генеральний директор

Курс для генерального директор

Постійний розвиток бізнесу є запорукою його успіху та конкурентоспроможності. Для багатьох компаній важливо перейти від хаотичного зростання, завдяки інтуїтивним рішенням, до чіткого масштабування. Багато в чому це процес залежить від директора компанії, який бачить та розуміє, як можна використати ринкові можливості для розвитку. Не менш важливим є об’єктивний аналіз своїх можливостей. Онлайн-курс Генеральний директор.

Програма курсу:

Заняття №1   Генеральний директор – місце і роль в компанії:

  • Архітектор екосистеми організації
  • 20 показників, які контролює генеральний директор
  • Карта відповідальності за процеси в компанії

Заняття № 2   Управлінські процеси компанії:

  • Стратегія
  • Бізнес-планування

Заняття № 3   Управлінські процеси компанії:

  • Фінансове планування
  • Розвиток бізнесу

Заняття №4   Виробничі процеси компанії:

  • Управління ресурсами
  • Виробничі цикли.
  • Виробництво продукції / послуг.

Заняття № 5  Допоміжні процеси компанії:

  • Управління персоналом
  • Бюджетування та управлінський облік
  • Забезпечення безпеки компанії
  • Юридичне забезпечення

Заняття № 6  Перший заступник генерального директора:

  • Процеси, які виконує та контролює
  • Пріоритетні завдання, показники діяльності ( KPI, OKR)
  • Психотип по посадовій інструкції та функціоналу

Заняття № 7   Управляюча компанія:

  • Управляюча структура групи компаній
  • Ключові функції департаментів
  • Функціональне підпорядкування та співвідношення із процесами Групи Компаній
  • Місце проектів у функціонуванні Групи компаній

Онлайн-курс Генеральний директор.

Кількість навчальних годин – 16, кількість кредитів UABL – 2,6. Після завершення програми та успішної здачі екзамену учасник отримує міжнародний сертифікат (кваліфікація узгоджується).

 

Додатково, при покупці курсу “Генеральний директор” Ви отримаєте безкоштовний доступ до модулів:

  1. Сучасні виклики традиційним бізнесам. Як їх подолати і збільшити прибутки (ціна модуля 350 грн.). Тренер – Марк Зархін.
  2. Як коучинговий підхід дозволяє підвищити керованість бізнесу (ціна модуля 350 грн.). Тренер – Юрій Фрідман. 
  3. Стратегічні підходи до управління прибутковістю бізнесу (ціна модуля 350 грн.). Тренер – Олена Баришнікова.
  4. Стратегія онлайн-маркетингу на 2022 рік для керівників (ціна модуля 350 грн.). Тренер – Антон Воронюк. 
  5. Як можна збільшити прибуток компанії за допомогою закупівель (ціна модуля 350 грн.). Тренер – Марина Трепова. 
  6. Гнучкий підхід до управління: як досягати очікуваних результатів, розвиваючи людей (ціна модуля 350 грн.). Тренер – Ольга Садоха. 
  7. Як створити цінний і успішний бренд (ціна модуля 350 грн.). Тренер – Семеніхін Володимир.

Генеральний директор - місце і роль в компанії

1
Генеральний директор – місце і роль в компанії
1 година 10 хв.

Навчаємо генеральних директорів правильно розуміти свою роль та місце у компанії. Генеральний директор - це фігура, яка важливо для будь-якої організації та бізнесу. Щоб забезпечити ефективну роботу компанії, продумати та реалізовувати план розвитку й координувати загальний процес роботи директор повинен добре розуміти план роботи та свою роль у компанії.

2
Генеральний директор – місце і роль в компанії. Презентація.

Управлінські процеси в компанії ч.1

1
Управлінські процеси в компанії ч.1
1 година 30 хв.

Бізнес-планування є важливою складовою для компанії, яка розробляє свою загальну концепцію та стратегію розвитку. Це також потрібно для якісної та об’єктивної оцінки та в певних моментах контролю масштабування бізнесу. При ефективному бізнес-плануванні, компанія має змогу залучити кошти з зовні, що також допоможе їй в довгостроковій перспективі.

2
Управлінські процеси в компанії. Презентація ч.1

Управлінські процеси в компанії ч.2

1
Управлінські процеси компанії ч.2
1 година 15 хв.

Кожна компані, незалежно від розмірів та кількості працівників, являє собою систему. Цей механізм містить в собі багато взаємопов'язаних процесів, від яких залежить функціонування всього підприємства. Відповідно, важливу та головну роль посідає управління процесами компанії. Кожна компанія бажає рухатись, але без чіткого розуміння цілі, яка додатково оптимізуватиметься аналізом процесів, цей рух не дасть жодного результату.

2
Управлінські процеси компанії. Презентація ч.2

Виробничі процеси компанії

1
Виробничі процеси компанії
60 хв.

Для багатьох сучасних компаній, успіх та досягнення ключових цілей, не є можливим без грамотно побудованої системи бюджетування. Багато власників, розуміють вагу та користь від цього інструменту управління, але через необізнаність можуть вчиняти помилки. Сьогодні неможливо керувати компанією, відштовхуючись лише від теоретичних знань про бюджетування. Для реального та стрімкого розвитку, потрібно враховувати реальні умови й приймати індивідуальні рішення.

2
Виробничі процеси компанії. Презентація

Допоміжні процеси компанії

1
Допоміжні процеси компанії. Презентація
2
Допоміжні процеси компанії
60 хв.

Сучасна економічна ситуація зумовлює більшість підприємств перебувати та працювати в умовах певної невизначеності, а інколи й непередбачуваності. Більшість рішень, які приймають у такий часовий проміжок мають великі ризики, тому до їх прийняття слід підходити ґрунтовно. В таких умовах головну роль відіграє генеральний директор компанії, який повен забезпечувати безпеку підприємства.

Перший заступник генерального директора

1
Перший заступник генерального директора
60 хв.

Перший заступник генерального директора:

  • Процеси, які виконує та контролює
  • Пріоритетні завдання, показники діяльності (KPI, OKR)
  • Психотип по посадовій інструкції та функціоналу
2
Перший заступник генерального директора. Презентація

Управляюча компанія

1
Управляюча компанія
60 хв.

Допомагаємо генеральним директорам розуміти карту відповідальності за процеси в компанії. Кожен управлінець завжди націлений стати кращим, ніж його конкуренти. Це допоможе йому посісти перше місце в своїй галузі. Задля розуміння ефективних інструментів управління, генеральному директору потрібно чітко бачити межі своєї відповідальності. Лише в таких умовах, він зможе якісно сконцентруватись на цілях й продумувати та реалізовувати шлях їх досягнення.

2
Управляюча компанія. Презентація

Додаткові модулі

1
Сучасні виклики традиційним бізнесам. Як їх подолати і збільшити прибутки
1 година 40 хв.

Як збільшити прибуток компанії в складний економічний період. Марк Зархін: Сучасні виклики традиційним бізнесам. Як їх подолати і збільшити прибутки.
Україна, як і весь світ, на початку 2020 року стикнулась із невідомою та глобальною загрозою. Проблема спричинила серйозні людські, соціальні та економічні втрати. Подолати вплив негативних наслідків на бізнес важко, але потрібно й можна.
Про сучасні виклики, з якими стикнувся традиційний бізнес, розповів Марк Зархін, Засновник мереж "Піца Челентано", "Ресторація Бачевських", "Кумпель". В рамках тренінгової платформи «Intellectual Ironman Online Forum» спікер поділився із учасниками порадами та практичними інструментами подолання актуальних проблем.

2
Як коучинговий підхід дозволяє підвищити керованість бізнесу
1 година 50 хв.

Змусити людей побачити сліпі зони, які заважають їм рухатися далі — одна з ключових задач лідера. Найефективніший спосіб повпливати на думку людей та допомогти їм мислити більш широко — це коучинговий підхід.

3
Стратегічні підходи до управління прибутковістю бізнесу
60 хв.

Сучасні компанії не можуть забезпечити ефективне функціонування у довгостроковій перспективі без застосування стратегічного підходу до управління прибутком. Це важливий фактор конкурентної боротьби в умовах підприємницької діяльності. Створення стратегії та тактики в максимізації прибутку сьогодні набуває особливої актуальності. Як вибудовувати цей процес дізнайтесь у даному модулі.

4
Стратегія онлайн-маркетингу на 2022 рік для керівників
1 година 40 хв.

Сьогодні неможливо уявити компанію, яка б не хотіла або ж уже не впроваджувала стратегію digital-просування. Ніхто не розкаже так вичерпно та ґрунтовно про інтернет-маркетинг, як людина, яка уже довгий час практикує та навчає інших. Саме таким є Антон Воронюк – СЕО Академії WebPromoExperts, директор по розвитку агентства Webpromo.

5
Як можна збільшити прибуток компанії за допомогою закупівель
1 година 50 хв.

Важливий і ключовий показник будь-якої компанії є її капіталізацію. Підприємці стараються та докладають усіх зусиль, щоб збільшити її та надалі розвивати компанію. Чудовим способом збільшення прибутку є грамотна політика закупівель. Для багатьох цей процес досі є в новинку.

6
Як досягати очікуваних результатів, розвиваючи людей
2 год.

Одним із головних ресурсів, які допомагають розвиватись та масштабуватись бізнесу, є її працівники. Від їх ефективності й якості роботи напряму залежать загальні показники компанії. Для керівників, які за головну ціль для себе та бізнесу ставлять стрімкий розвиток, важливо одразу ж розуміти та розрізняти ефективних й неефективних кандидатів. Позаяк, втрата ресурсів, які надаються на для цього працівника, суттєво уповільнює загальні темпи компанії.

7
Як створити цінний і успішний бренд
1 година 40 хв.

Створення власного бізнесу та бренду без знання відповідних правил. Якщо ж Ви наважились це зробити, то варто зрозуміти, що Ви наражаєте на ризики себе й компанію, якою керуєте. Щоб не втрачати свій авторитет, довіру до клієнтів та можливості перспективного розвитку, підходьте комплексно до управління бізнесом. Як створити цінний і успішний бренд дізнайтесь у модулі.

Будьте першим, хто додасть відгук.

Будь ласка, увійдіть , щоб залишити відгук
Додати до списку бажань
Зарахований: 2 студентів
Тривалість: 16 годин
Лекції: 21
Відео: 7

Блог