Комерційний директор

Сучасне управління компанією вимагає від комерційного директора актуальних та практичні рішення, які дозволять йому отримати результат в межах певного терміну та бюджету. Спосіб отримання рішень є різним. Ви можете вчитись на своїх помилках, витрачаючи значну кількість ресурсів. Також, Ви маєте змогу, отримати сучасні управлінські рішення завдяки нашому курсу, що ми Вам і рекомендуємо.

Програма курсу:

  1. Комерційний директор. Роль та процеси в компанії. Точки контролю та безпеки у реалізації стратегії компанії.
  2. Стратегія підбору персоналу в комерційний департамент.
  3. Стратегія залучення та розподілу ресурсів в компанії.
  4. Стратегія конкуренції на ринку. Конкурентна боротьба.
  5. Планування закупівель та постачання  в компанії. Закупівельна політика.
  6. Оптові продажі. Методи переговорів з клієнтами в В2В.
  7. Управління витратами та ризиками в компанії. Реалізація фінансової стратегії компанії.
  8. Стратегія автоматизації в компанії. Бізнес-процеси у комерційному департаменті.

Кількість навчальних годин – 30, кількість кредитів UABL – 5. Після завершення програми та успішної здачі екзамену учасник отримує міжнародний сертифікат «CL Commercial Leader».

​Додатковий модуль: 

Практикум із застосування сучасних рішень для комерційних директорів. Позаяк, часто ключові рішення компанії приймаються інтуїтивно, виникає реальна загроза для бізнесу. Тому задля прийняття ґрунтовних та виважених рішень, для Вас доступний ще один модуль, в якому додатково розібрано ключові функції та правильні сценарії розв’язання можливих проблем.

Також, при покупці нашого курсу, Ви отримаєте доступ до модулів інших відомих викладачів, а саме: 

  1. Як коучинговий підхід дозволяє підвищити керованість бізнесу (ціна модуля 350 грн.). Тренер – Юрій Фрідман. 
  2. Як можна збільшити прибуток компанії за допомогою закупівель (ціна модуля 350 грн.). Тренер – Марина Трепова. 
  3. Стратегічні підходи до управління прибутковістю бізнесу (ціна модуля 350 грн.). Тренер – Олена Баришнікова.

Комерційний директор. Роль та процеси в компанії. Точки контролю та безпеки у реалізації стратегії компанії.

1
Комерційний директор. Роль та процеси в компанії. Точки контролю та безпеки у реалізації стратегії компанії.
1 година 15 хв.

Роль та процеси в компанії, які повинен виконувати комерційний директор. Точки контролю та безпеки у реалізації стратегії компанії. Без сумнівів, комерційний директор – ключова позиція для будь-якої компанії. Без його діяльності важко уявити ефективну роботу з клієнтами та збільшення прибутку бізнесу. Сучасні кандидати або ж діючи працівників, не маю права обмежувати себе діяльності, а тим паче в розвитку. Тому краще розуміння ролі комерційного директора в компанії, точки контролю та безпеки у реалізації стратегії компанії Вам допоможе даний модуль.

2
Комерційний директор. Роль та процеси в компанії. Точки контролю та безпеки у реалізації стратегії компанії. Презентація.

Стратегія підбору персоналу в комерційний департамент.

1
Стратегія підбору персоналу в комерційний департамент.
1 година 20 хв.

Комерційний директор: практичні інструменти для стратегічного підбирати персонал в комерційний департамент. На власному досвіді, ми переконали, що в умовах кризи, вирішальну роль для стійкості Вашого бізнесу відіграє саме персонал та його професіоналізм. Забезпечення конкурентоспроможності в бізнес-середовищі – важлива функція для будь-якої компанії. Важливу функцію, для досягнення цього завдання, відіграє саме підбір та управління персоналом.

2
Стратегія підбору персоналу в комерційний департамент. Презентація.

Стратегія залучення та розподілу ресурсів в компанії.

1
Стратегія залучення та розподілу ресурсів в компанії.
1 година 10 хв.

Практичні рішення для комерційних директорів стосовно стратегічного залученню та розподілу ресурсів компанії. Одною із головних функцій для досягнення стратегічних цілей підприємства - є забезпечення правильного та раціонального розподілу ресурсів. Онлайн-курс “Комерційний директор” надає практичні знання для визначення майбутніх потреб підприємства. Модуль також допоможе Вам краще розуміти специфіку розробки методів раціонального використання, балансу та можливостей ресурсів компанії.

Стратегія конкуренції на ринку. Конкурентна боротьба.

1
Стратегія конкуренції на ринку. Конкурентна боротьба.
1 година 20 хв.

Як комерційному директору будувати стратегію конкуренції на ринку. Конкурентна боротьба. Стратегія конкуренції – основа досягнення основних цілей будь-якої компанії. Це також, одне із найважливіших, довготермінових зусиль підприємства, щодо захисту або завоювання провідних позицій на ринку. Усі компанії так чи інакше конкурують між собою. Покращує своє становище та, якою керують досвідченіші та освіченіші працівники. Важливою, у прийнятті стратегічних рішень, є роль комерційного директора. Щоб нівелювати можливі помилки та втрату важливих ресурсів, рекомендуємо даний модуль.

2
Стратегія конкуренції на ринку. Конкурентна боротьба. Презентація.

Планування закупівель та постачання в компанії. Закупівельна політика.

1
Планування закупівель та постачання в компанії. Закупівельна політика.
60 хв.

Сучасні управлінські рішення для комерційного директора в плануванні закупівель та постачаннях у компанії. Сучасні умови ведення бізнесу змушують більшість керівників компанії правильно та ефективно підходити до процесу планування закупівельної політики. Для більшості підприємств це стратегічно необхідно. Через це, актуальною постає проблема відсутності у комерційних директорів знань, які потрібні для формування якісної закупівельної політики.

2
Планування закупівель та постачання в компанії. Закупівельна політика. Презентація.

Оптові продажі. Методи переговорів з клієнтами в В2В.

1
Оптові продажі. Методи переговорів з клієнтами в В2В.
1 година 15 хв.

Практичні методи переговорів з клієнтами в B2B для комерційних директорів. Будь-яка ділова ініціатива потребує розуміння як правильно проводити переговори. Для кожної компанії якість та успішність ведення ділових переговорів пропорційно впливають на реалізацію стратегії підприємства то його ефективність. Комерційний директор, відіграє важливу роль у кінцевому результаті домовленостей. Його уміння, навички та здібності переконувати та доносити цінність збільшують ймовірність укладення угоди. Тому навчання методам переговорів з клієнтами в B2B є невід'ємною складовою розвитку як комерційного директора, так і компанії загалом.

2
Оптові продажі. Методи переговорів з клієнтами в В2В. Презентація.

Управління витратами та ризиками в компанії. Реалізація фінансової стратегії компанії.

1
Управління витратами та ризиками в компанії. Реалізація фінансової стратегії компанії.
1 година 5 хв.

Приклади ефективної реалізації фінансової стратегії компанії. Рішення для комерційних директорів. Як і усі стратегії, які використовує підприємство для досягнення своїх цілей, надзвичайно важливою є фінансова. Не реалізувавши її, неможливо й реалізувати паралельні стратегії. Для комерційного директора важливо розуміти, прогнозувати та корегувати фінансові потоки відповідно від заявлених стратегій компанії.

2
Управління витратами та ризиками в компанії. Реалізація фінансової стратегії компанії. Презентація.

Стратегія автоматизації в компанії. Бізнес-процеси у комерційному департаменті.

1
Стратегія автоматизації в компанії. Бізнес-процеси у комерційному департаменті. Презентація.
2
Стратегія автоматизації в компанії. Бізнес-процеси у комерційному департаменті.
1 година 15 хв.

Комерційний директор: практичні рішення для втілення стратегії автоматизації. Будь-яка компанія завжди ставить собі ціль – розвиватись. Чим більшою вона стає, тим більше потрібно приділяти увагу контролю та систематизації. Саме тому, комерційні директори, які отримують сучасні управлінські рішення та використовують їх на практиці, дозволяють компанії масштабуватись значнішими темпами.

Додаткові модулі

1
Додатковий модуль КД.
1 година 15 хв.

Практикум із застосування сучасних рішень для комерційних директорів. Позаяк, часто ключові рішення компанії приймаються інтуїтивно, виникає реальна загроза для бізнесу. Тому задля прийняття ґрунтовних та виважених рішень, для Вас доступний ще один модуль, в якому додатково розібрано ключові функції та правильні сценарії розв’язання можливих проблем.

2
Як коучинговий підхід дозволяє підвищити керованість бізнесу
1 година 50 хв.

Змусити людей побачити сліпі зони, які заважають їм рухатися далі — одна з ключових задач лідера. Найефективніший спосіб повпливати на думку людей та допомогти їм мислити більш широко — це коучинговий підхід.

3
Як можна збільшити прибуток компанії за допомогою закупівель
1 година 50 хв.

Важливий і ключовий показник будь-якої компанії є її капіталізацію. Підприємці стараються та докладають усіх зусиль, щоб збільшити її та надалі розвивати компанію. Чудовим способом збільшення прибутку є грамотна політика закупівель. Для багатьох цей процес досі є в новинку.

4
Стратегічні підходи до управління прибутковістю бізнесу
60 хв.

Сучасні компанії не можуть забезпечити ефективне функціонування у довгостроковій перспективі без застосування стратегічного підходу до управління прибутком. Це важливий фактор конкурентної боротьби в умовах підприємницької діяльності. Створення стратегії та тактики в максимізації прибутку сьогодні набуває особливої актуальності. Як вибудовувати цей процес дізнайтесь у даному модулі.

Будьте першим, хто додасть відгук.

Будь ласка, увійдіть , щоб залишити відгук
Додати до списку бажань
Зарахований:
Тривалість: 15 год.
Лекції: 19
Відео: 12

Блог