Маркетингова стратегія та продажі

Маркетингова стратегія та продажі – рішення для просування товарів та послуг.

Розвиток компанії, нарощування об’ємів продажу та прибутку, а головне – чітке розуміння куди рухається компанія неможливе без маркетингової стратегії. Це одна із найважливіших частин, яка допомагає бізнесу досягнути кінцевого результату. Важливо, що створення стратегії маркетингу та продажів, відповідальний процес, який вимагає від керівника значних компетенцій. Інтуїтивний рух та рішення, в кращому випадку уповільнять розвиток, а в гіршому, зруйнують бізнес.

«Маркетингова стратегія та продажі» – це сучасні підходи, які допоможуть власникам та керівникам бізнесу створити нові канали збуту.

Курс допоможе Вашій компанії:

  • Збільшити прибуток.
  • Закріпитись у своїй ніші.
  • Збільшити ринки збуту.
  • Масштабувати компанію.

Курс для ВЛАСНИКІВ ТА КЕРІВНИКІВ МАЛОГО БІЗНЕСУ, ЯКІ ХОЧУТЬ СТВОРИТИ НОВІ КАНАЛИ ЗБУТУ

ПРОГРАМА КУРСУ:

  1. Оцінка бізнес-моделі та здатність прийняти багатоканальну стратегію продажів та перейти на електрону комерцію.
  2. Бізнес-модель: як власнику проаналізувати ефективність бізнес-моделі при формуванні стратегії продажу і маркетингу. 
  3. Стратегія позиціонування. Позиціонування власного бренду в інтернеті, та ознаки використання в електронній комерції.
  4. Багатоканальні продажі та елементи маркетингу. Важливість мультиканального маркетингу. 
  5. Методи стимулювання збуту. Формування мережі збуту.   
  6. Бізнес-стратегії продажу на ринку. 10 найважливіших кроків до успіху в інтернет-ринку.  
  7. Ступені інтеграції каналів збуту. Формування каналів збуту. Стратегія побудови каналів збуту в оптових продажах.
  8. Приклади створення маркетингових стратегій на основі власного досвіду та клієнтів. Важливість стратегії продажу у вузькогалузевих нішах. Методи впровадження маркетингової стратегії у мас-маркеті. Підсумки.

Тренери: Руслан Бельтюков та Олександр Білоус.

Кількість навчальних годин – 24, кількість кредитів UABL – 4. Після завершення програми та успішної здачі екзамену учасник отримує міжнародний сертифікат «MSL Marketing & Sales Leader».

1
Оцінка бізнес-моделі та прийняття багатоканальної стратегії продажів та перехід на електронну комерцію
1 година 30 хв.
2
Бізнес-модель: як власнику проаналізувати ефективність бізнес-моделі при формуванні стратегії продажу та маркетингу
1 година 10 хв.
3
Стратегія позиціонування. Позиціонування власного бренду в інтернеті, та ознаки використання в електронній комерції
60 хв.
4
Багатоканальні продажі та елементи маркетингу. Важливість мультиканального маркетингу
1 година 10 хв.
5
Методи стимулювання збуту. Формування мережі збуту
60 хв.
6
Бізнес-стратегії продажу на ринку. 10 інтернет-кроків до успіху в ринку
60 хв.
7
Ступені інтеграції каналів збуту. Формування каналів збуту. Стратегія побудови каналів збуту у гуртових продажах
60 хв.
8
Приклади створення маркетингових стратегій на основі власного досвіду та клієнтів
60 хв.

Будьте першим, хто додасть відгук.

Будь ласка, увійдіть , щоб залишити відгук
Додати до списку бажань
Зарахований: 1 студент
Тривалість: 12 год.
Лекції: 8
Відео: 8

Блог