Маркування продукції Розробка фірмового стилю

Маркування продукції. Розробка фірмового стилю.
Кожна торгова марка повинна мати не лише назву компанії, а й фірмовий стиль в повному змісті цього слова. Багато хто думає, що стиль – це банальне оформлення Вашої продукції. Фірмовий стиль це набагато ширше. Він включає як Вашу поведінку, так і Ваших клієнтів.
Сучасні управлінські інструменти допоможуть Вам:
- Виконати основні функції фірмового стилю.
- Створити основні елементи фірмового стилю.
- Пройти усі етапи ефективного брендингу.
1
Маркування продукції Розробка фірмового стилю
Маркування продукції. Розробка фірмового стилю. Кожна торгова марка повинна мати не лише назву компанії, а й фірмовий стиль в повному змісті цього слова. Багато хто думає, що стиль - це банальне оформлення Вашої продукції. Фірмовий стиль це набагато ширше. Він включає як Вашу поведінку, так і Ваших клієнтів.
2
Маркування продукції Розробка фірмового стилю. Презентація
Будьте першим, хто додасть відгук.
Будь ласка, увійдіть , щоб залишити відгук