Матриця ПРОДУКТ / РИНОК

Матриця продукт /ринок – це необхідний інструмент для чіткого формування цілей бізнесу та формування стратегії бізнесу. Як показує практика, усі без виключення компанії, які мають розроблену матрицю продукт/ринок є ефективними та показують прибутки у будь-яких ситуаціях змін ринку. Компанії, які не мають розробленої матриці, часто викидають гроші на вітер та втрачають ефективність і показують збитки.
Матриця продукт /ринок - це необхідний інструмент для чіткого формування цілей бізнесу та формування стратегії бізнесу. Як показує практика, усі без виключення компанії, які мають розроблену матрицю продукт/ринок є ефективними та показують прибутки у будь-яких ситуаціях змін ринку. Компанії, які не мають розробленої матриці, часто викидають гроші на вітер та втрачають ефективність і показують збитки.