Модель Customer Journey Map

У будь-якому бізнесі вкрай важливо розуміти, що мотивує клієнта: які його потреби, сумніви і тривоги. Ми знаємо, що при покупці товару або послуги, насправді ми купуємо досвід і емоції. Але що відбувається з потенційним споживачем до ознайомлення з компанією, під час ознайомлення з нею і її продуктом, а також в процесі прийняття ним рішення придбати продукт і що потрібно, щоб він знову повернувся? Про інструмент, який дозволяє прорахувати шлях клієнта в нашій організації буде мова у цьому модулі.
У будь-якому бізнесі вкрай важливо розуміти, що мотивує клієнта: які його потреби, сумніви і тривоги. Ми знаємо, що при покупці товару або послуги, насправді ми купуємо досвід і емоції. Але що відбувається з потенційним споживачем до ознайомлення з компанією, під час ознайомлення з нею і її продуктом, а також в процесі прийняття ним рішення придбати продукт і що потрібно, щоб він знову повернувся? Про інструмент, який дозволяє прорахувати шлях клієнта в нашій організації буде мова у цьому модулі.