Модель SERVQUAL ефективний спосіб вимірювання сервісу

Концепція SERVQUAL являє собою модель, призначену для допомоги в оцінці клієнтського сервісу. Власники і керівники власних компаній часто замислюються на тему того, як можна зробити оцінку якості сервісу компанії для клієнтів, як оцінити якість роботи співробітників, а також намагаються зрозуміти, які при цьому застосовувати вимірювання і показники.
1
Модель SERVQUAL ефективний спосіб вимірювання сервісу
Концепція SERVQUAL являє собою модель, призначену для допомоги в оцінці клієнтського сервісу. Власники і керівники власних компаній часто замислюються на тему того, як можна зробити оцінку якості сервісу компанії для клієнтів, як оцінити якість роботи співробітників, а також намагаються зрозуміти, які при цьому застосовувати вимірювання і показники.
2
Модель SERVQUAL ефективний спосіб вимірювання сервісу. Презентація
Будьте першим, хто додасть відгук.
Будь ласка, увійдіть , щоб залишити відгук