Модель SERVQUAL ефективний спосіб вимірювання сервісу

Концепція SERVQUAL являє собою модель, призначену для допомоги в оцінці клієнтського сервісу. Власники і керівники власних компаній часто замислюються на тему того, як можна зробити оцінку якості сервісу компанії для клієнтів, як оцінити якість роботи співробітників, а також намагаються зрозуміти, які при цьому застосовувати вимірювання і показники.

1
Модель SERVQUAL ефективний спосіб вимірювання сервісу
30 хв.

Концепція SERVQUAL являє собою модель, призначену для допомоги в оцінці клієнтського сервісу. Власники і керівники власних компаній часто замислюються на тему того, як можна зробити оцінку якості сервісу компанії для клієнтів, як оцінити якість роботи співробітників, а також намагаються зрозуміти, які при цьому застосовувати вимірювання і показники.

2
Модель SERVQUAL ефективний спосіб вимірювання сервісу. Презентація

Будьте першим, хто додасть відгук.

Будь ласка, увійдіть , щоб залишити відгук
Додати до списку бажань
Зарахований:
Тривалість: 30 хв.
Лекції: 2
Відео: 1

Блог