Модель «Три горизонти» McKinsey

Як ефективно розвивати бізнес і не опинитись у “вчорашньому” дні. Часто компанії не замислюються про наявність трьох горизонтів планування розвитку і намагаються конкурувати, при цьому втрачаючи стратегічну перевагу на ринку.

1
Модель «Три горизонти» McKinsey
22 хв.

Як ефективно розвивати бізнес і не опинитись у "вчорашньому" дні. Часто компанії не замислюються про наявність трьох горизонтів планування розвитку і намагаються конкурувати, при цьому втрачаючи стратегічну перевагу на ринку.

2
Модель «Три горизонти» McKinsey. Презентація

Будьте першим, хто додасть відгук.

Будь ласка, увійдіть , щоб залишити відгук
Додати до списку бажань
Зарахований:
Тривалість: 22 хв.
Лекції: 2
Відео: 1

Блог