Мистецтво прийняття управлінських рішень (Рівень – 2)

Сучасні інструменти прийняття ефективних рішень у бізнесі.

Мистецтво прийняття управлінських рішень це – визначальний процес для керівника, позаяк від його результату формується напрямок діяльності компанії чи її окремих працівників. Тому сьогодення та майбутнє бізнесу залежить від компетенцій управлінця.

Другий рівень програми «Мистецтво прийняття управлінських рішень» складається з сучасних та практичних алгоритмів, які допоможуть Вам адаптувати бізнес до кризових умов.

Для кого програма?

  • Топ-менеджери компанії
  • Бізнес-консультанти
  • СЕО компанії
  • HRD

Програма курсу (детальний опис до кожного рішення можна прочитати у вкладці “Навчальна програма”):

  1. Як навчитись продуктивно вчитись.
  2. Як грамотно вступити в конфлікт.
  3.  Чотири стилі продуктивності.
  4. Складові стратегічної комунікації.
  5. Система POSDCORB для лідерів.
  6. Підхід до вирішення конфліктів за методом IBR.
  7. Психологія поширення вірусної ідеї.
  8. Модель змін за Коттером.
  9. Модель RATER для оцінки сервісу.
  10. Модель Customer Journey Map.
  11. Модель ADDIE для навчання персоналу.
  12. Методи оцінки та створення популярної ідеї.
  13. Методика Кайдзен для саморозвитку.
  14. Методи встановлення персональних стандартів.
  15. Метод досягання цілей.
  16. Маркетингові тригери.
  17. Маркетингові маніпуляції.
  18. Крива навчання і подолання зупинки у навчанні.
  19. Крива Грейнера для бізнесу.
  20. Конвертація здібностей у гроші.
  21. Комплексний аналіз впровадження змін.
  22. Когнітивні спотворення, які заважають приймати правильні рішення.
  23. Застосування дизайнерського мислення.
  24. Залізний трикутник управління проектами.
  25. Ефективне вирішення проблем за Ейнштейном.
  26. Ефект доктора Фокса.
  27. Ефект Барнума та експеримент Форера.
  28. Етапи формування команди.
  29. Ентузіазм працівників та песимізм команди.
  30. Емоційний інтелект у лідерстві.
  31. Дисфункції командної роботи.
  32. Дизайн мислення.
  33. Десять способів мінімізації відволікань.
  34. Вірусний маркетинг.
  35. Впровадження постійних змін в організації.
  36. Вправи для розвитку критичного мислення.
  37. Алгоритм покращення якості продукту.
  38. Модель ефективного впровадження отриманих знань.
  39. Модель переконання Рейнолдс.
  40. Модель Хартнетта для пошуку консенсусу.
  41. Причини падіння продуктивності.
  42. Продуктова стратегія компанії на ринку.
  43. Формування лояльності до торгової марки.
  44. Чотирнадцять кроків покращення у бізнесі за Демінгом.
  45. Впровадження онлайн навчання.
  46. Етапи ефективного брендингу.
  47. Ефект Ресторффа для запам’ятовування.
  48. Маркування продукції Розробка фірмового стилю.
  49. Модель 7S ефективної організації.
  50. Управління каналами збуту.

Кількість навчальних годин – 100, кількість кредитів UABL – 16,7. Після завершення програми та успішної здачі екзамену учасник отримує міжнародний сертифікат «Leader Business Consultant».

Як навчитись продуктивно вчитись

1
Як навчитись продуктивно вчитись
33 хв.

Всі ми, безумовно, розуміємо велику цінність навчання і час від часу вивчаємо якісь нові навички. Це прекрасне прагнення, але ми помічаємо, що комусь навчання дається легко і від природи, а іншим доводиться докладати масу зусиль. Щоб навчитись чогось, мало знати про те, що потрібно робити, важливо ще й розуміти, чого робити не можна.

Як грамотно вступити в конфлікт

1
Як грамотно вступити в конфлікт
20 хв.

Як грамотно вступити в конфлікт Ви напевне запитаєте, навіщо вступати в конфлікт? З досвіду скажемо Вам, немає такої організації, в якій би не було жодних конфліктів. Єдине, компанії поділяються на два типи. Перші, в яких переважають конструктивні конфлікти, які в результаті вирішення допомагають їм ефективно розвиватись. Та організації, в яких переважають деструктивні конфлікти як призводять до краху. 

 

Чотири стилі продуктивності

1
Чотири стилі продуктивності
20 хв.

Всі люди різні. Хтось дуже любить планувати свій день і дратується, коли все йде не за планом. А хтось обожнює спонтанність і перетасовує справи як професійний шулер. Генетика і виховання накладають індивідуальний відбиток на те, як ви сприймаєте інформацію, мислите, приймаєте рішення і дієте. Все це, в кінцевому рахунку, впливає на вашу продуктивність. З усієї цієї маси індивідуальних особливостей все ж можна виділити 4 основні стратегії, які люди використовують для своєї продуктивності. Це зробила письменниця і експерт по особистої ефективності Карсон Тейт в книзі «Працюй легко. Індивідуальний підхід до підвищення продуктивності ». Розуміння власного стилю продуктивності допоможе покращити свої сильні сторони і нівелювати слабкі, багаторазово підвищуючи ефективність. Ви станете критично ставитись до різних систем підвищення продуктивності, вибираючи ті, які підходять особисто вам. Ви почнете краще розуміти своїх колег з іншими стратегіями продуктивності. З огляду на індивідуальні особливості, ви зможете ефективніше організовувати роботу команди і уникати конфліктних ситуацій.

Складові стратегічної комунікації

1
Складові стратегічної комунікації
16 хв.

Складові стратегічної комунікації Ми усі комунікуємо з великою кількістю людей з різною для себе ціллю. Комунікація відбувається практично весь наш час. Завдяки усім цим процесам та тим, на скільки вони ефективні, ми поступово розвиваємо бізнес. У такому світі, неправильна або ж неповна передача інформації може вплинути негативним чином на успіх в житті, а її точність, виразність і ефективність навпаки здатна допомогти в досягненні цілей. 

Система POSDCORB для лідерів

1
Система POSDCORB для лідерів
20 хв.

Уявіть, що ви керуєте командою, кожен член якої є креативною людиною і здатний видавати інноваційні ідеї. У вас немає сумнівів щодо їх навичок і необхідної енергії, проте вам потрібно забезпечити їх такими структурою і керівництвом, які допоможуть їм працювати найбільш ефективно. Система POSDCORB здатна на це. Вона була розроблена в Лютером Гуликом і Ліндалл Урвіка.

Підхід до вирішення конфліктів за методом IBR

1
Підхід до вирішення конфліктів за методом IBR
22 хв.

Конфлікти - це неминуча частина нашого життя. Вони трапляються всюди і в будь-який час. Напевно ви знаєте людей, які занадто часто вступають в такі ситуації і страждають від їх наслідків. І сумно навіть не кількість конфліктів, а то, що ці люди не знають, як їх грамотно вирішити. Але будь-який конфлікт може зробити ситуацію ще більш позитивною, ніж вона була до нього. Наприклад, ви можете побачити, які приховані проблеми існували і витягнути їх на поверхню.

Психологія поширення вірусної ідеї

1
Психологія поширення вірусної ідеї
10 хв.

Деякі ідеї та віртуальні продукти отримують заслужену славу, інші ж виявляються нікому не потрібними. Неважливо, хто ви за професією (політик, музикант, художник, бізнесмен): ваш успіх залежить від кількості людей, яким сподобалась ваша ідея. Так ось, чому одні ідеї провалюються, а інші зачіпають серця і душі, крокуючи, не знаючи кордонів?

Модель змін за Коттером

1
Модель змін за Коттером
22 хв.

Якщо ви лідер чи навіть звичайний працівник, то знаєте, що зміни повинні відбуватися. Однак з чого почати? Як можна зрозуміти, що зміна відбулася і закріпилася? Про це буде мова у цьому модулі.

Модель RATER для оцінки сервісу

1
Модель RATER для оцінки сервісу
20 хв.

Як можна оцінити якість і рівень сервісу, який ви надаєте своїм клієнтам? Модель RATER допомагає визначити ті області, на яких вам потрібно сконцентруватись, щоб забезпечити високий рівень сервісу.

Модель Customer Journey Map

1
Модель Customer Journey Map
36 хв.

У будь-якому бізнесі вкрай важливо розуміти, що мотивує клієнта: які його потреби, сумніви і тривоги. Ми знаємо, що при покупці товару або послуги, насправді ми купуємо досвід і емоції. Але що відбувається з потенційним споживачем до ознайомлення з компанією, під час ознайомлення з нею і її продуктом, а також в процесі прийняття ним рішення придбати продукт і що потрібно, щоб він знову повернувся? Про інструмент, який дозволяє прорахувати шлях клієнта в нашій організації буде мова у цьому модулі.

Модель ADDIE для навчання персоналу

1
Модель ADDIE для навчання персоналу
23 хв.

Навчання персоналу - це не розвага, а інвестиція у розвиток бізнесу. Як зробити навчання найбільш ефективним буде висвітлено у даному модулі.

Методи оцінки та створення популярної ідеї

1
Методи оцінки та створення популярної ідеї
20 хв.

Техніки, що дозволяють уникнути ситуації, при якій ефективні інновації губляться серед десятків непридатних задумів.

Методика Кайдзен для саморозвитку

1
Методика Кайдзен для саморозвитку
35 хв.

Йдеться про постійний пошук способів покращити своє життя: від придбання нових навичок до позбавлення від хронічного стресу.

Методи встановлення персональних стандартів

1
Методи встановлення персональних стандартів
40 хв.

Метод досягання цілей

1
Метод досягання цілей
22 хв.

Метод досягання цілей Ми завжди ставимо собі певну мету й працюємо над її досягненням. Але часто буває так, коли в певний момент розуміємо, що не зможемо виконати поставлені собі цілі. Причина цього буває різною: від труднощів, що унеможливлюють виконання до банальної ліні чи забування. В результаті, ми опиняємось у звичайні, щоденній рутині. 

Маркетингові тригери

1
Маркетингові тригери
12 хв.

Реакцію клієнта можна прогнозувати лише за використання ефективного алгоритму. Про ці алгоритми поговоримо у цьому модулі.

Маркетингові маніпуляції

1
Маркетингові маніпуляції
33 хв.

Привертання уваги клієнтів є одним з найбільш приктичних інструментів розвитку бізнесу. Ефективні алгоритми, які використовують успішні компанії розглядаються саме у цьому модулі.

Крива навчання і подолання зупинки у навчанні

1
Крива навчання і подолання зупинки у навчанні
32 хв.

Ріст заробітків напряму залежить від кількості компетенцій керівників і швидкості прийняття ними правильних рішень. Декому необхідно перед прийняттям правильного рішення перевірити десятки неуспішних гіпотез, а дехто вже знає точне рішення. Як вивчати більше управлінських методик і не зупинятись у навчання буде іти мова у цьому модулі

Крива Грейнера для бізнесу

1
Крива Грейнера для бізнесу
46 хв.

Бізнес завжди проходить чітко визначені етапи зростання та стикається з проблемами, які є прогнозованими на кожному етапі. Як передбачати проблеми розвитку та успішно їх вирішувати ітиме мова у цьому модулі.

Конвертація здібностей у гроші

1
Конвертація здібностей у гроші
19 хв.

У сучасному світі продуктивність людини визначає ціну її роботи. Як конвертувати здібності і гроші і збільшити власні заробітки буде мова у цьому модулі.

Комплексний аналіз впровадження змін

1
Комплексний аналіз впровадження змін
17 хв.

Впровадження змін у кар'єрі чи бізнесі завжди долають спротив і часто зміни через спротив починають буксувати. Як ефективно проваджувати зміни без витрат часу та зусиль на подолання спротиву оточуючих і самих себе.

Когнітивні спотворення

які заважають приймати правильні рішення

1
Когнітивні спотворення, які заважають приймати правильні рішення
42 хв.

Ми часто приймаємо рішення, які є помилковими, бо засновуємо ці рішення на хибній вхідній інформації. Ця хибна вхідна інформація часто є причиною когнітивних спотворень сприйняття зовнішнього середовища. Як розпізнавати когнітивні спотворення та визначати реальну інформацію для прийняття ефективних рішень буде у цьому модулі.

Застосування дизайнерського мислення

1
Застосування дизайнерського мислення
32 хв.

Залізний трикутник управління проектами

1
Залізний трикутник управління проектами
14 хв.

Як ефективно досягати поставлених цілей у бізнесі і кар'єрі та управляти проектами з гарантованим досягненням результату.

Ефективне вирішення проблем за Ейнштейном

1
Ефективне вирішення проблем за Ейнштейном
27 хв.

Інструменти і стратегії вирішення проблем у бізнесі та розвитку необхідні для зменшення витрат продуктивного часу та досягнення гарантованих результатів не лише вирішення проблем, але і уникнення їх повтору у майбутньому.

Ефект доктора Фокса

1
Ефект доктора Фокса
24 хв.

Як управляти аудиторією та впливати на клієнтів ефективно і водночас не потрапити під вплив маніпуляторів. У модулі розглянемо одну з найбільш ефективних маніпуляцій та методам протидії.

Ефект Барнума і експеримент Форера

1
Ефект Барнума і експеримент Форера
20 хв.

Когнітивні спотворення дуже часто призводять до великих помилок у рішеннях. Як розпізнати найбільш критичні помилки та навчитись їх уникати буде у цьому модулі.

Етапи формування команди

1
Етапи формування команди
16 хв.

Мрія будь-якого керівника - сформувати високоефективну команду, здатну вирішувати найскладніші завдання. Але це дуже складний процес, особливо, якщо користуватись своїми власними гіпотезами і не знати чіткого алгоритму. У модулі розглядається алгоритм побудови ефективної команди.

Ентузіазм працівників і песимізм команди

1
Ентузіазм працівників і песимізм команди
30 хв.

Як підвищити ентузіазм команди до виконання дій та досягнення цілей, розпізнати песимістів та протидіяти їх песимізму або позбутись з колективу.

Емоційний інтелект у лідерстві

1
Емоційний інтелект у лідерстві
30 хв.

Якщо працівники вигорають і рутинно виконують роботу, якщо Ви приймаєте рішення, а вони виконуються не настільки чітко, як Ви прагнете - це ймовірна відсутність емоційного лідерства. Як розвинути свій емоційний інтелект і впливати на працівників буде розказано у цьому модулі.

Дисфункції командної роботи

1
Дисфункції командної роботи
15 хв.

Часто буває, що команда не згуртована і у команді присутні конфлікти. Як їх ефективно позбутись і більше не потрапляти у критичні ситуації в команді.

Дизайн мислення

1
Дизайн мислення
30 хв.

Дизайн мислення - це методика, яка дозволяє знаходити нестандартні рішення задач. Одним з основних принципів цієї методики є емпатія - усвідомлення співпереживання іншими людьми і розуміння їх психології. Менеджеру необхідно подивитись на ситуацію очима замовника, що має власні бажання і потреби, і глибоке осмислення його проблеми.

Сучасні управлінські інструменти допоможуть Вам:

  • Зрозуміти основні принципи дизайн-мислення.
  • Поетапно розібратись в дизайн-мисленні.
  • Розібратись із прикладами застосування дизайн-мислення.

Десять способів мінімізації відволікань

1
Десять способів мінімізації відволікань
40 хв.

Десять способів мінімізації відволікань. Задля того, щоб бути по справжньому ефективними та енергійними важливим є навик фокусування. Важливо, не просто вміти фокусуватись, а саме обирати правильний те, на чому потрібно фокусуватись. Неможливо отримувати результат та успіх, не розуміючи, куди та скільки потрібно інвестувати свого часу. 

Вірусний маркетинг

1
Вірусний маркетинг
30 хв.

Вірусний маркетинг. Якщо ми поширюємо інформацію про свій продукт прямо, ми розповідаємо про його переваги, вигоду та емоції, які він дає. Коли ж ми говоримо про вірусний маркетинг, ми залучуємо клієнта, безпосередньо в саме поширення інформації. При цьому, швидкість передачі інформації настільки висока, що її часто порівнюють з вірусом. В такий спосіб ми зацікавлюємо клієнта та емоційно впливаємо на нього. 

Впровадження постійних змін в організації

1
Впровадження постійних змін в організації
31 хв.

Зміни в сучасних організаціях необхідно впроваджувати постійно. Але часто зміни отримують спротив. У модулі розглядаємо питання як подолати спротив змінам та ефективно їх впроваджувати.

Вправи для розвитку критичного мислення

1
Вправи для розвитку критичного мислення
25 хв.

В епоху постправди і фейкових новин дуже важливо мати розвинені навички критичного мислення. Кожен день ми стикаємось з масою інформації, яка змушує вас щось купити або за когось проголосувати або просто забиває вашу голову брехнею і маніпуляціями. Критичне мислення - це імунна система вашого мозку. Але щоб вона працювала ефективно, її потрібно тренувати.

Алгоритм покращення якості продукту

1
Алгоритм покращення якості продукту
15 хв.

Алгоритм покращення якості продукту.

Кожна компанія, яка займається виготовленням товарів чи послуг, ставить за мету покращити свій товар або ж видозмінювати його, для кращого проникнення на ринок. Як правило ця робота та відповідальність за вдосконалення продукту лягає на керівників компанії. Покращення якості продукту - неймовірно важкий процес з точки зору його розробки. Ми надаємо Вам декілька кроків, які допоможуть компанії покращувати як якість продукту і послуг, так і кожен аспект діяльності.

Сучасні управлінські інструменти допоможуть Вам покращувати як якість продукту і послуг, так і кожен аспект діяльності.

Модель ефективного впровадження отриманих знань

1
Модель ефективного впровадження отриманих знань
35 хв.

Модель ефективного впровадження отриманих знань. Щоб отримати бажаний результат від отриманих знань, потрібно чітко знати як впроваджувати та не відкладати на пізніше те, що ми чуємо. Саме завдяки вмінню провадженні отриманих алгоритмів, Ви зможете не лише покривати вартість навчань, а й примножувати їх. 

Модель переконання Рейнолдс

1
Модель переконання Рейнолдс
25 хв.

Модель переконання Рейнолдс. Усі ми в своєму житті стикаємось з спробами когось переконати. Особливо це стосується ведення бізнесу, коли важливу роль відіграють переговорити та досягнення у них результату. Якщо ж Вам не вдавалось переконати людину, швидше за все, Ви обрали для цього неправильний підхід. 

Модель Хартнетта для пошуку консенсусу

1
Модель Хартнетта для пошуку консенсусу
25 хв.

Модель Хартнетта для пошуку консенсусу Не секрет, що в будь-якій команді, часто виникають дискусії. Пошук консенсусу є одним з найважливіших елементів при розробці та впровадженні рішень. Якщо Ви працюєте в команді й часто приймаєте рішення, то знаєте, наскільки важливо знайти консенсус і виробити єдину стратегію дій. 

Причини падіння продуктивності

1
Причини падіння продуктивності
30 хв.

Причини падіння продуктивності. Продуктивні один із найважливіших показників, які пришвидшують досягнення поставлених результатів. Як тільки починають з’являтись проблеми із координацією та втратою ефективністю в компанії, одразу починається стагнація бізнесу. Неможливо масштабувати компанію, коли якісь виконання роботи погіршується. 

Продуктова стратегія компанії на ринку

1
Продуктова стратегія компанії на ринку
35 хв.

Продуктова стратегія компанії на ринку. Не існує компанія, яка може впродовж усього існування, випускати лише один продукт і бути успішною. Ринок, його потреби та зовнішнє середовище постійно змінюється, відповідно й продукти так само повинні змінюватись. Тому компанія повинна мати збалансовану стратегію з розумінням коли і який продукт виводити. 

Формування лояльності до торгової марки

1
Формування лояльності до торгової марки
25 хв.

Формування лояльності до торгової марки. Бізнес будується не лише на звичайних, а й на лояльних клієнтах. Багато компаній, часто втрачають динаміку розвитку, або ж багато працюють та не досягають результатів через відсутність поняття лояльності. Лояльність, це коли клієнт прив'язується до Вашої торгової марки, купує продукт лише у Вас та не шукає інші кращі умови. 

Чотирнадцять кроків покращення у бізнесі за Демінгом

1
Чотирнадцять кроків покращення у бізнесі за Демінгом
35 хв.

Чотирнадцять кроків покращення у бізнесі за Демінгом. Керівники часто роблять помилки в тому, що покращення передбачають як досягнення певної цілі. Концепція покращення якості в бізнесі є ключовим моментом. Будь-якому лідеру потрібно замислитись про те, щоб підвищувати якість у всіх аспектах і прагнути доводити їх до досконалості. 

Впровадження онлайн навчання

1
Впровадження онлайн навчання
45 хв.

Впровадження онлайн навчання. Сучасне онлайн навчання не залежить лише від факторів епідеміологічних або ж як спрощення логістичного шляху. Це новий тренд розвитку компанії та розвитку бізнесу загалом. Саме завдяки навчанню, можна ефективно впровадити сучасні технології, які дадуть поштовх для підприємства. Люди мають не лише виконувати свої ролі в організаціях, але й виконувати процеси, для досягнення чітких, вимірних результатів. опоможе бізнесу розвиватись. Формувати кадрові резерви. Підвищити лояльність працівників.

Етапи ефективного брендингу

1
Етапи ефективного брендингу
45 хв.

Етапи ефективного брендингу. Для кожного бізнесу, який планує розвиватись, масштабувати свій вплив та захоплювати ринок, важливо бути впізнаваним та зі значною кількістю лояльних клієнтів. За відсутності бренду у компанії, практично не буде постійних. Тому за для успіху, потрібно пропрацювати усі етапи брендингу та сформувати його з нуля. 

Ефект Ресторффа для запам’ятовування

1
Ефект Ресторффа для запам’ятовування
30 хв.

Ефект Ресторффа - сучасний навик засвоювання інформації. Щоб грамотно керувати бізнесом, потрібно володіти великою кількістю інформації. Це неможливо зробити без навички правильного засвоєння. Вміння формувати нейронні зв’язки, розкладати інформацію в себе в голові - важливий крок до ефективного застосовування інформації. Опанувати вправність можна завдяки даному модулю.

Маркування продукції Розробка фірмового стилю

1
Маркування продукції Розробка фірмового стилю
25 хв.

Маркування продукції. Розробка фірмового стилю. Кожна торгова марка повинна мати не лише назву компанії, а й фірмовий стиль в повному змісті цього слова. Багато хто думає, що стиль - це банальне оформлення Вашої продукції. Фірмовий стиль це набагато ширше. Він включає як Вашу поведінку, так і Ваших клієнтів. 

Модель 7S ефективної організації

1
Модель 7S ефективної організації
42 хв.

Модель 7S ефективної організації. Чи існує спосіб зрозуміти, наскільки твердо Ваша компанія стоїть на ногах, яку позицію на ринку займає та чи зможе досягти поставлених цілей? Це питання часто ставлять собі більшість підприємців, але на нього існує безліч відповідей. Деякі підходи вивчають внутрішні чинники, інші - зовнішні або комбінацію двох. Модель 7S виходить з того, що існує сім внутрішніх аспектів будь-якої організації, які потрібно привести в порядок і досягнути гармонійного поєднання. 

Будьте першим, хто додасть відгук.

Будь ласка, увійдіть , щоб залишити відгук
Додати до списку бажань
Зарахований: 4 студентів
Лекції: 49

Блог