Оцінка здатності бізнесу до масштабування

Показники ефективності бізнесу та спроможність бізнесу до формування франшизи. Оцінка здатності бізнесу до масштабування
Сучасна економіка набуває характеру значної глобалізації. Відповідно в таких умовах, усі компанії тісно взаємопов’язані й взаємозалежні. Значної популярності в таких умовах набуває таке явище як франчайзинг. В сьогоднішніх кризових умовах, це один із найменш ризиковіших та водночас найперспективніших можливостей для українських підприємців. Сучасний франчайзинг дає вигоду не лише для власників бізнесу, але й для його споживачів. Як правильно оцінити спроможність бізнесу до франчайзингу розібрано в третьому занятті “Школи продуктивного мислення Бельтюкова Руслана”.
Додаткові питання:
- Показники ефективності бізнесу та спроможність бізнесу до формування франшизи
- Оцінка здатності бізнесу до масштабування
- Збільшення акціонерного капіталу
- Чому франшизи не реалізовуються
- Що таке оптимізація процесів
- Система чітко усвідомлених рішень
Заняття є безкоштовним за умови реєстрації на платформі.