Оцінка здатності бізнесу до масштабування

Показники ефективності бізнесу та спроможність бізнесу до формування франшизи. Оцінка здатності бізнесу до масштабування

Сучасна економіка набуває характеру значної глобалізації. Відповідно в таких умовах, усі компанії тісно взаємопов’язані й взаємозалежні. Значної популярності в таких умовах набуває таке явище як франчайзинг. В сьогоднішніх кризових умовах, це один із найменш ризиковіших та водночас найперспективніших можливостей для українських підприємців. Сучасний франчайзинг дає вигоду не лише для власників бізнесу, але й для його споживачів. Як правильно оцінити спроможність бізнесу до франчайзингу розібрано в третьому занятті “Школи продуктивного мислення Бельтюкова Руслана”.

Додаткові питання:

  1. Показники ефективності бізнесу та спроможність бізнесу до формування франшизи
  2. Оцінка здатності бізнесу до масштабування
  3. Збільшення акціонерного капіталу
  4. Чому франшизи не реалізовуються
  5. Що таке оптимізація процесів
  6. Система чітко усвідомлених рішень

Заняття є безкоштовним за умови реєстрації на платформі.

1
Оцінка здатності бізнесу до масштабування

Будьте першим, хто додасть відгук.

Будь ласка, увійдіть , щоб залишити відгук
Додати до списку бажань
Зарахований:
Тривалість: 50 хв.
Лекції: 1
Відео: 1

Блог