Послідовність розробки унікальної торгової пропозиції

Несправжнє УТП продукту створюється штучно. Зазвичай береться характеристика товару, допрацьовується маркетологами і підноситься ЦА як щось виняткове, без аналогів. У 90% випадків унікальна пропозиція є помилковою, тобто нам транслюють штучно покращені властивості.
1
Послідовність розробки унікальної торгової пропозиції
Несправжнє УТП продукту створюється штучно. Зазвичай береться характеристика товару, допрацьовується маркетологами і підноситься ЦА як щось виняткове, без аналогів. У 90% випадків унікальна пропозиція є помилковою, тобто нам транслюють штучно покращені властивості.
2
Послідовність розробки унікальної торгової пропозиції. Презентація
Будьте першим, хто додасть відгук.
Будь ласка, увійдіть , щоб залишити відгук