Послідовність розробки унікальної торгової пропозиції

Несправжнє УТП продукту створюється штучно. Зазвичай береться характеристика товару, допрацьовується маркетологами і підноситься ЦА як щось виняткове, без аналогів. У 90% випадків унікальна пропозиція є помилковою, тобто нам транслюють штучно покращені властивості.

1
Послідовність розробки унікальної торгової пропозиції
30 хв.

Несправжнє УТП продукту створюється штучно. Зазвичай береться характеристика товару, допрацьовується маркетологами і підноситься ЦА як щось виняткове, без аналогів. У 90% випадків унікальна пропозиція є помилковою, тобто нам транслюють штучно покращені властивості.

2
Послідовність розробки унікальної торгової пропозиції. Презентація

Будьте першим, хто додасть відгук.

Будь ласка, увійдіть , щоб залишити відгук
Додати до списку бажань
Зарахований:
Тривалість: 30 хв.
Лекції: 2
Відео: 1

Блог