Послідовність створення торгової марки

Послідовність створення ТМ як інструмент залучення клієнтів у бізнес. Якщо дивитись на приклади успішно реалізованих торгових марок, можна помітити певну послідовність, алгоритм створення. На жаль, більшість помилково вважають успіхом, оформлений логотип, який і вважають ТМ. Помилково вважати, що гарний малюнок це 99% успіху. Який же насправді має бути алгоритм створення, дізнайтесь у модулі.
Послідовність створення ТМ як інструмент залучення клієнтів у бізнес. Якщо дивитись на приклади успішно реалізованих торгових марок, можна помітити певну послідовність, алгоритм створення. На жаль, більшість помилково вважають успіхом, оформлений логотип, який і вважають ТМ. Помилково вважати, що гарний малюнок це 99% успіху. Який же насправді має бути алгоритм створення, дізнайтесь у модулі.