Послідовність створення торгової марки

Послідовність створення ТМ як інструмент залучення клієнтів у бізнес. Якщо дивитись на приклади успішно реалізованих торгових марок, можна помітити певну послідовність, алгоритм створення. На жаль, більшість помилково вважають успіхом, оформлений логотип, який і вважають ТМ. Помилково вважати, що гарний малюнок це 99% успіху. Який же насправді має бути алгоритм створення, дізнайтесь у модулі.

1
Послідовність створення торгової марки
20 хв.

Послідовність створення ТМ як інструмент залучення клієнтів у бізнес. Якщо дивитись на приклади успішно реалізованих торгових марок, можна помітити певну послідовність, алгоритм створення. На жаль, більшість помилково вважають успіхом, оформлений логотип, який і вважають ТМ. Помилково вважати, що гарний малюнок це 99% успіху. Який же насправді має бути алгоритм створення, дізнайтесь у модулі.

2
Послідовність створення торгової марки. Презентація

Будьте першим, хто додасть відгук.

Будь ласка, увійдіть , щоб залишити відгук
Додати до списку бажань
Зарахований:
Тривалість: 20 хв.
Лекції: 2
Відео: 1

Блог