Продуктова стратегія компанії на ринку

Продуктова стратегія компанії на ринку.

Не існує компанія, яка може впродовж усього існування, випускати лише один продукт і бути успішною. Ринок, його потреби та зовнішнє середовище постійно змінюється, відповідно й продукти так само повинні змінюватись. Тому компанія повинна мати збалансовану стратегію з розумінням коли і який продукт виводити.

Сучасні управлінські інструменти допоможуть Вам:

  • Визначати, яку продукцію та в якій кількості виробляти.
  • Вибудувати основні елементи продуктової стратегії.
  • Зрозуміти основи розробки продуктової стратегії.
  • Кому та за яку ціну продавати продукцію.

1
Продуктова стратегія компанії на ринку
35 хв.

Продуктова стратегія компанії на ринку. Не існує компанія, яка може впродовж усього існування, випускати лише один продукт і бути успішною. Ринок, його потреби та зовнішнє середовище постійно змінюється, відповідно й продукти так само повинні змінюватись. Тому компанія повинна мати збалансовану стратегію з розумінням коли і який продукт виводити. 

2
Продуктова стратегія компанії на ринку. Презентація

Будьте першим, хто додасть відгук.

Будь ласка, увійдіть , щоб залишити відгук
Додати до списку бажань
Зарахований:
Тривалість: 35 хв.
Лекції: 2
Відео: 1

Блог