Продуктова стратегія компанії на ринку

Продуктова стратегія компанії на ринку.
Не існує компанія, яка може впродовж усього існування, випускати лише один продукт і бути успішною. Ринок, його потреби та зовнішнє середовище постійно змінюється, відповідно й продукти так само повинні змінюватись. Тому компанія повинна мати збалансовану стратегію з розумінням коли і який продукт виводити.
Сучасні управлінські інструменти допоможуть Вам:
- Визначати, яку продукцію та в якій кількості виробляти.
- Вибудувати основні елементи продуктової стратегії.
- Зрозуміти основи розробки продуктової стратегії.
- Кому та за яку ціну продавати продукцію.
1
Продуктова стратегія компанії на ринку
Продуктова стратегія компанії на ринку. Не існує компанія, яка може впродовж усього існування, випускати лише один продукт і бути успішною. Ринок, його потреби та зовнішнє середовище постійно змінюється, відповідно й продукти так само повинні змінюватись. Тому компанія повинна мати збалансовану стратегію з розумінням коли і який продукт виводити.
2
Продуктова стратегія компанії на ринку. Презентація
Будьте першим, хто додасть відгук.
Будь ласка, увійдіть , щоб залишити відгук