Принципи неймінгу при створенні торгових марок

Принципи неймінгу при створенні ТМ Усі компанії стикаються зі створенням торгових марок. Для кожного із них, важливо, щоб позиціювання в голові споживача, абсолютно відповідало потребам споживача й створювало правильні асоціації. Правила побудови ТМ, приклади та рекомендації вивчайте у даному модулі.
1
Принципи неймінгу при створенні торгових марок
Принципи неймінгу при створенні ТМ Усі компанії стикаються зі створенням торгових марок. Для кожного із них, важливо, щоб позиціювання в голові споживача, абсолютно відповідало потребам споживача й створювало правильні асоціації. Правила побудови ТМ, приклади та рекомендації вивчайте у даному модулі.
Будьте першим, хто додасть відгук.
Будь ласка, увійдіть , щоб залишити відгук