Принципи неймінгу при створенні торгових марок

Принципи неймінгу при створенні ТМ Усі компанії стикаються зі створенням торгових марок. Для кожного із них, важливо, щоб позиціювання в голові споживача, абсолютно відповідало потребам споживача й створювало правильні асоціації. Правила побудови ТМ, приклади та рекомендації вивчайте у даному модулі.

1
Принципи неймінгу при створенні торгових марок
20 хв.

Принципи неймінгу при створенні ТМ Усі компанії стикаються зі створенням торгових марок. Для кожного із них, важливо, щоб позиціювання в голові споживача, абсолютно відповідало потребам споживача й створювало правильні асоціації. Правила побудови ТМ, приклади та рекомендації вивчайте у даному модулі.

Будьте першим, хто додасть відгук.

Будь ласка, увійдіть , щоб залишити відгук
Додати до списку бажань
Зарахований:
Тривалість: 20 хв.
Лекції: 1
Відео: 1

Блог