Психологія поширення вірусної ідеї

Деякі ідеї та віртуальні продукти отримують заслужену славу, інші ж виявляються нікому не потрібними. Неважливо, хто ви за професією (політик, музикант, художник, бізнесмен): ваш успіх залежить від кількості людей, яким сподобалась ваша ідея. Так ось, чому одні ідеї провалюються, а інші зачіпають серця і душі, крокуючи, не знаючи кордонів?
1
Психологія поширення вірусної ідеї
Деякі ідеї та віртуальні продукти отримують заслужену славу, інші ж виявляються нікому не потрібними. Неважливо, хто ви за професією (політик, музикант, художник, бізнесмен): ваш успіх залежить від кількості людей, яким сподобалась ваша ідея. Так ось, чому одні ідеї провалюються, а інші зачіпають серця і душі, крокуючи, не знаючи кордонів?
2
Психологія поширення вірусної ідеї. Презентація
Будьте першим, хто додасть відгук.
Будь ласка, увійдіть , щоб залишити відгук