Психологія поширення вірусної ідеї

Деякі ідеї та віртуальні продукти отримують заслужену славу, інші ж виявляються нікому не потрібними. Неважливо, хто ви за професією (політик, музикант, художник, бізнесмен): ваш успіх залежить від кількості людей, яким сподобалась ваша ідея. Так ось, чому одні ідеї провалюються, а інші зачіпають серця і душі, крокуючи, не знаючи кордонів?

 

1
Психологія поширення вірусної ідеї
10 хв.

Деякі ідеї та віртуальні продукти отримують заслужену славу, інші ж виявляються нікому не потрібними. Неважливо, хто ви за професією (політик, музикант, художник, бізнесмен): ваш успіх залежить від кількості людей, яким сподобалась ваша ідея. Так ось, чому одні ідеї провалюються, а інші зачіпають серця і душі, крокуючи, не знаючи кордонів?

2
Психологія поширення вірусної ідеї. Презентація

Будьте першим, хто додасть відгук.

Будь ласка, увійдіть , щоб залишити відгук
Додати до списку бажань
Зарахований:
Тривалість: 15 хв.
Лекції: 2
Відео: 1

Блог