Розробка п’яти рівнів продукту для збільшення продажів

Коли Ви розробляєте новий продукт або послугу, ключове значення надаєте тому, щоб він зумів задовольнити бажання і потреби клієнтів. Не менш важливо значно перевищити їх очікування, досягаючи вау-ефекту. Це ставить перед вами кілька запитань. Як можна визначити очікування споживачів? Як обійти конкурентів? Які особливості товару або послуги слід при цьому виділити? Філіп Котлер і Кевін Келлер розробили свою модель, яка виділяє п’ять способів, за допомогою яких можна надати цінності будь-якому продукту.
Чим вище рівень, тим цінніший продукт в очах споживачів – це дозволить перевершити їх очікування і отримати серйозну конкурентну перевагу.
Коли ви розробляєте новий продукт або послугу, ключове значення надаєте тому, щоб він зумів задовольнити бажання і потреби клієнтів. Не менш важливо значно перевищити їх очікування, досягаючи вау-ефекту. Це ставить перед вами кілька запитань. Як можна визначити очікування споживачів? Як обійти конкурентів? Які особливості товару або послуги слід при цьому виділити? Філіп Котлер і Кевін Келлер розробили свою модель, яка виділяє п'ять способів, за допомогою яких можна надати цінності будь-якому продукту.
Чим вище рівень, тим цінніший продукт в очах споживачів - це дозволить перевершити їх очікування і отримати серйозну конкурентну перевагу.