Стратегія брендингу

Стратегія брендингу – сучасний інструмент збільшення продажів. Розробка торгової марки компанії та виведення її на ринок – сьогодні є чи найважливішим фактором в збільшені реалізації товару. Позаяк, сучасне бізнес-середовище переповнене різними підприємствами. Перемагають ті, які запам’ятовується. Формула успішної стратегії брендингу, яка реалізована уже не вперше на практиці, продемонстровано у модулі.

1
Стратегія брендингу
15 хв.

Стратегія брендингу - сучасний інструмент збільшення продажів. Розробка торгової марки компанії та виведення її на ринок - сьогодні є чи найважливішим фактором в збільшені реалізації товару. Позаяк, сучасне бізнес-середовище переповнене різними підприємствами. Перемагають ті, які запам'ятовується. Формула успішної стратегії брендингу, яка реалізована уже не вперше на практиці, продемонстровано у модулі.

2
Стратегія брендингу. Презентація

Будьте першим, хто додасть відгук.

Будь ласка, увійдіть , щоб залишити відгук
Додати до списку бажань
Зарахований:
Тривалість: 15 хв.
Лекції: 2
Відео: 1

Блог