Управлінські рішення в сучасних умовах (частина 3)

Управлінські рішення в сучасних умовах (частина 3).

Кращі бізнес-практики з України, Європи, США та інших країн світу коротко і влучно розкажуть і покажуть на практичних прикладах, які сучасні рішення є ефективними та прибутковими. Ви отримаєте практичні рішення з гарантованим успішним результатом.

Теми та спікери: 

  1. Управління майбутнім: як правильно планувати в умовах невизначеності (Людмила Богуш).
  2. Роль та відповідальність фінансового менеджера і власника (Домчак Марія).
  3. Шведський стіл для лідерів команд. Інструменти якісного прийняття групових рішень (Григорій Хмельницький). 
  4. Лідер 3.0 Як досягати цілей і мотивувати команду (Ваче Давтян).
  5. Етапи розвитку керівника для ефективної побудови системи (Руслан Бельтюков).
  6. Партнерський договір та залучення інвестицій в бізнес (Тарас Бачинський). 
  7. Сучасні виклики традиційним бізнесам. Як їх подолати і збільшити прибутки (Марк Зархін).
  8. Як коучинговий підхід дозволяє підвищити керованість бізнесу (Юрій Фрідман).
  9. Стратегічні підходи до управління прибутковістю бізнесу (Олена Баришнікова). 
  10. Стратегія онлайн-маркетингу на 2022 рік для керівників (Антон Воронюк).

 

1
Управління майбутнім: як правильно планувати в умовах невизначеності
1 година 30 хв.

Управління майбутнім: як правильно планувати в умовах невизначеності. Невизначеність та ризиковість завжди були притаманними для будь-якого бізнесу. Але додатково, трапляються й значні кризові ситуації, коли ніхто не розуміє як рухатись далі. Для того, щоб уціліти та розвиватись в цих умовах, потрібні компетенції керівника. Саме від можливості брати на себе відповідальність та будувати майбутнє компанії в умовах невизначеності, залежить майбутнє компанії.

2
Роль та відповідальність фінансового менеджера і власника
1 година 15 хв.

Роль та відповідальність фінансового менеджера і власника. Для кожної компанії важливим завданням є розвиток бізнесу. Щоб якісно вибудовувати це процес, кожен із працівників та керівників компанії, повинен розуміти свою роль та спектр роботи. Лише за умови чітко вибудованих процесів, які дозволяють працювати системно та ефективно, можна досягнути результатів. Управлінські рішення в сучасних умовах допоможуть Вам краще зрозуміти роль та відповідальність фінансового менеджера і власник компанії.

3
Інструменти якісного прийняття групових рішень
1 година 30 хв.

Шведський стіл для лідерів команд. Інструменти якісного прийняття групових рішень. Серед багатьох проблем у сучасному менеджменті, однією з найбільших є прийняття і здійснення управлінського рішення. Якщо ж брати групові рішення, то складність тут ще більша. Позаяк процес групового рішення тісно пов’язаний з проблемою лідерства. Тому саме ефективні та якісні управлінські рішення стають джерелом масштабування бізнесу та покращують його конкурентоспроможність.

4
Лідер 3.0 Як досягати цілей і мотивувати команду
1 година 15 хв.

Лідер 3.0 Як досягати цілей і мотивувати команду. Одним із основних критеріїв розвитку компанії є ефективна робота його працівників. Саме завдяки людському ресурсу, досягаються цілі, які ставить перед собою керівник та компані. Тому особливе місце потрібно приділяти мотивації працівників. Завдяки цьому, Ваші працівники викладатимуться на повну та зможуть працювати ефективніше, навіть без додаткової фінансової винагороди. Як організувати процес мотивації працівників та досягати цілі, дізнайтесь у даному модулі.

5
Етапи розвитку керівника для ефективної побудови системи
1 год.

Етапи розвитку керівника для ефективної побудови системи. Протягом свого життя керівник як і його компанія проходить різні стадії організації. Це стосується кількості працівників, капіталізації чи місця на ринку. Відповідно, розвиваючи бізнес, керівник також повинен розвивати своє мислення та спосіб управління компанією. Саме від розвитку керівника залежить ефективність побудованої системи в компанії. Краще зрозуміти цей процес допоможе даний модуль.

6
Партнерський договір та залучення інвестицій в бізнес
1 година 30 хв.

Партнерський договір та залучення інвестицій в бізнес. Створення бізнесу складний та клопіткий процес, який вимагає постійного включення в роботу від усіх його співзасновників. Щоб краще розуміти свої обов’язки та свій вклад в компанію, важливо створити правильний партнерський договір. Наступним кроком є розвиток бізнесу. Щоб він відбувався, його потрібно постійно стимулювати. Це неможливо зробити без залучення додаткових інвестицій. Детально про процеси та алгоритми рішень у даному модулі.

7
Сучасні виклики традиційним бізнесам. Як їх подолати і збільшити прибутки
1 година 40 хв.

Як збільшити прибуток компанії в складний економічний період. Марк Зархін: Сучасні виклики традиційним бізнесам. Як їх подолати і збільшити прибутки.
Україна, як і весь світ, на початку 2020 року стикнулась із невідомою та глобальною загрозою. Проблема спричинила серйозні людські, соціальні та економічні втрати. Подолати вплив негативних наслідків на бізнес важко, але потрібно й можна.
Про сучасні виклики, з якими стикнувся традиційний бізнес, розповів Марк Зархін, Засновник мереж "Піца Челентано", "Ресторація Бачевських", "Кумпель". В рамках тренінгової платформи «Intellectual Ironman Online Forum» спікер поділився із учасниками порадами та практичними інструментами подолання актуальних проблем.

8
Як коучинговий підхід дозволяє підвищити керованість бізнесу
1 година 50 хв.

Змусити людей побачити сліпі зони, які заважають їм рухатися далі — одна з ключових задач лідера. Найефективніший спосіб повпливати на думку людей та допомогти їм мислити більш широко — це коучинговий підхід.

9
Стратегічні підходи до управління прибутковістю бізнесу
60 хв.

Сучасні компанії не можуть забезпечити ефективне функціонування у довгостроковій перспективі без застосування стратегічного підходу до управління прибутком. Це важливий фактор конкурентної боротьби в умовах підприємницької діяльності. Створення стратегії та тактики в максимізації прибутку сьогодні набуває особливої актуальності. Як вибудовувати цей процес дізнайтесь у даному модулі.

10
Стратегія онлайн-маркетингу на 2022 рік для керівників
1 година 40 хв.

Сьогодні неможливо уявити компанію, яка б не хотіла або ж уже не впроваджувала стратегію digital-просування. Ніхто не розкаже так вичерпно та ґрунтовно про інтернет-маркетинг, як людина, яка уже довгий час практикує та навчає інших. Саме таким є Антон Воронюк – СЕО Академії WebPromoExperts, директор по розвитку агентства Webpromo.

Будьте першим, хто додасть відгук.

Будь ласка, увійдіть , щоб залишити відгук
Додати до списку бажань
Зарахований:
Тривалість: 20 год.
Лекції: 10
Відео: 10

Блог