Вірусний маркетинг

Вірусний маркетинг.

Якщо ми поширюємо інформацію про свій продукт прямо, ми розповідаємо про його переваги, вигоду та емоції, які він дає. Коли ж ми говоримо про вірусний маркетинг, ми залучуємо клієнта, безпосередньо в саме поширення інформації. При цьому, швидкість передачі інформації настільки висока, що її часто порівнюють з вірусом. В такий спосіб ми зацікавлюємо клієнта та емоційно впливаємо на нього.

Сучасні управлінські інструменти допоможуть Вам:

  • Захоплювати інформаційний простір.
  • Використати 5 основних чинників, які роблять рекламу вірусною.
  • Розрізняти та створювати різні види вірусного маркетингу.
  • Створювати вірусну рекламу.

1
Вірусний маркетинг
30 хв.

Вірусний маркетинг. Якщо ми поширюємо інформацію про свій продукт прямо, ми розповідаємо про його переваги, вигоду та емоції, які він дає. Коли ж ми говоримо про вірусний маркетинг, ми залучуємо клієнта, безпосередньо в саме поширення інформації. При цьому, швидкість передачі інформації настільки висока, що її часто порівнюють з вірусом. В такий спосіб ми зацікавлюємо клієнта та емоційно впливаємо на нього. 

Будьте першим, хто додасть відгук.

Будь ласка, увійдіть , щоб залишити відгук
Додати до списку бажань
Зарахований:
Тривалість: 30 хв.
Лекції: 1
Відео: 1

Блог