Як підвищити продажі в сучасних умовах

Як підвищити продажі в сучасних умовах
Ключова мета, яка стоїть перед власником кожного бізнесу – збільшити продажі та в результаті примножити капітал компанії. Багатьом важко виділитись із сотні схожих виробників, інші ж використовують зниження ціни на товар, як єдиний варіант стимулювання продажів. На практиці ж, ця стратегія веде бізнес в глухий кут, фінал якого очевидний. На щастя, навіть в теперішніх реаліях, керівники можуть скористатись дієвими алгоритмами для збільшення продажів.
Детальніше про оптимізацію та адаптацію процесу розібрали в рамках заняття “Школи продуктивного мислення Бельтюкова Руслана”.
Заняття є безкоштовним за умови реєстрації на платформі.
Як здійснити реєстрацію – посилання.
Додаткові питання:
- Процес виробництва та процес продажу
- Швидкість оберту полиці
- Як отримати додаткову маржу
- Як правильно виявити потребу клієнта
- Складові успішної презентації
1
Як підвищити продажі в сучасних умовах
Будьте першим, хто додасть відгук.
Будь ласка, увійдіть , щоб залишити відгук