Як забезпечити повернення клієнта

Як забезпечити повернення клієнта
Постійний та лояльний до Вашого бізнесу клієнт – основа його процвітання. Допоки компанія буде одержимою манією залученням лише нових клієнтів, а до існуючих ставитиметься недбало, вона ніколи не матиме змогу реалізувати себе й отримати в повному обсязі прибуток.
Чим більше бізнес має наявних та лояльних до нього клієнтів, тим менше він витрачає на залучення нових. Чому цей процес важливий в сучасних умовах та як його правильно побудувати показано в частині із заняття “Школи продуктивного мислення Бельтюкова Руслана”.
Заняття є безкоштовним за умови реєстрації на платформі.
Як здійснити реєстрацію – посилання.
Додаткові питання:
- Питання продуктивності власної справи
- Як шукати фахівців для власного виробництва
- Вивчення ринку та вимірювання попиту
- Управління активами на підприємстві
- З чого починається лояльність клієнта
Як забезпечити повернення клієнта
Постійний та лояльний до Вашого бізнесу клієнт – основа його процвітання. Допоки компанія буде одержимою манією залученням лише нових клієнтів, а до існуючих ставитиметься недбало, вона ніколи не матиме змогу реалізувати себе й отримати в повному обсязі прибуток.
Чим більше бізнес має наявних та лояльних до нього клієнтів, тим менше він витрачає на залучення нових. Чому цей процес важливий в сучасних умовах та як його правильно побудувати показано в частині із заняття “Школи продуктивного мислення Бельтюкова Руслана”.