Як забезпечити повернення клієнта

Як забезпечити повернення клієнта

Постійний та лояльний до Вашого бізнесу клієнт – основа його процвітання. Допоки компанія буде одержимою манією залученням лише нових клієнтів, а до існуючих ставитиметься недбало, вона ніколи не матиме змогу реалізувати себе й отримати в повному обсязі прибуток.

Чим більше бізнес має наявних та лояльних до нього клієнтів, тим менше він витрачає на залучення нових. Чому цей процес важливий в сучасних умовах та як його правильно побудувати показано в частині із заняття “Школи продуктивного мислення Бельтюкова Руслана”.

Заняття є безкоштовним за умови реєстрації на платформі.

Як здійснити реєстрацію – посилання.

Додаткові питання:

  1. Питання продуктивності власної справи
  2. Як шукати фахівців для власного виробництва
  3. Вивчення ринку та вимірювання попиту
  4. Управління активами на підприємстві
  5. З чого починається лояльність клієнта

1
Як забезпечити повернення клієнта
50 хв.

Як забезпечити повернення клієнта

Постійний та лояльний до Вашого бізнесу клієнт – основа його процвітання. Допоки компанія буде одержимою манією залученням лише нових клієнтів, а до існуючих ставитиметься недбало, вона ніколи не матиме змогу реалізувати себе й отримати в повному обсязі прибуток.

Чим більше бізнес має наявних та лояльних до нього клієнтів, тим менше він витрачає на залучення нових. Чому цей процес важливий в сучасних умовах та як його правильно побудувати показано в частині із заняття “Школи продуктивного мислення Бельтюкова Руслана”.

Будьте першим, хто додасть відгук.

Будь ласка, увійдіть , щоб залишити відгук
Додати до списку бажань
Зарахований:
Тривалість: 50 хв.
Лекції: 1
Відео: 1

Блог